Idol 2008 Sverige 3/9-08

Alla skulle ju kolla pa Idol 2008 idag, sa jag tankte, jag vill inte va samre aven om jag e pa andra sidan atlanten, tur att svenska hemsidor funkar har med. In pa tv4.se och vad hittar man inte de forsta man gor, en Idol ikon.
Klickar mig snabbt in pa den och kollar forst de bra klippen, vilka var helt okej, sa e de ju alltid, tycker till skillnad fran manga andra tror jag att Idol e roligast i slutet nar de bra e kvar, orka med alla daliga.
Fast denna var ju lite kul anda, Da Buzz pa indiska, horde dock knappt att hon sjung den laten men indisk engelska, svart slaget.     http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.601480&renderingdepartment=2.10753

Godnatt for mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0