Jobbar dag 19/9-08

Gick upp klockan kvart over 7, hur trott som helst, somnade anda typ 10 i gar :S
gick mest runt, tvattade lite tvatt, sa svart att veta vad man ska gora nar mamman e hemma, men men.
Stack ut och sprang i alla fall, en lite langre runda i dag, kanndes bra, lite sega ben i borjan bara.
Ingen som nasta korde pa mig i dag i alla fall, men jag stor mig pa folk som staller sina stora skapbilar mitt i vagen pa trottoaren :@

Gick till en lekplats med Carson, Cole och hans kompis Zac, at sallad, blev typ brunch :D
Jag och Carson gjorde smoothie, massa blabar och grejer, blev riktigt god faktiskt :P

Saknar er dar hemma, speciellt nar jag horde om en tjej som ska aka hem :( himla trakigt.
Trivs har men ibland e de lite jobbigt, men sa ska de ju vara oxa. Ser det som ett forhallande :P det gar upp och ner, vissa dagar e de lattare och andra jobbigare.

Take care so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0