Labours day! Means ledig..:P 1/9-08

Aaron har uppsikt over barnenalla kusinerna, nastanCole har antenner..Cole hoppar i poolen

Eftersom de va labours day idag, va alla lediga i dag med..skont, sa slapp jag borja jobba.:D
Gick upp klockan 9, va as trott, fattar inte varfor, kanske sover for lange, who knows, :P
At frukost, fragade Aaron i gar om jag kunde fa youghurt, sa han kopte de till mig i gar..:D da blev jag glad, mycket gott, nastan som hemma :D man far ju i alla fall forsoka.

Tina kom hem tidigare an vad vi vantat, vilket var roligt, har inte traffat henne pa ett tag sa.
Satt vid datorn hela formiddagen tills vi skulle aka kl 12. Da bar de ivag uppat mot nasta delstat, Wisconsin och till Aarons mamma Beth, mycket trevlig dam, gillar henne redan.
Turen tog ungefar en timma, full fras med AC, blev lite frusen, blir san konstig kontrast nar de e varmt ute och de satter pa varldens AC overallt.
Fick traffa Aarons syskon, han har tva broder och en syster tror ja, fick traffa en bror och en syster. Systern hade oxa en au pair fran Brasilien som alla andra, Roberta hette hon, va ratt trevlig, svart att forsta va hon sa bara, men men.

Satte mig vid datorn lite for att snacka lite svenska med niklas och carro barro, mycket trevligt, sen kom Erik en stund oxa.
Sen var de dags for mat, blev en massa goda saker, hamburgare, portugisiska korvar, smakade inte pa dem, potatissallad, pastasallad, nagon bongryta, chips och sa klart cola, drack dock vatten, smakade pa cola och fanta i gar, men jag gillade de inte, och de kanske va bra :P
Till efterratt blev de nagon konstig typ tarta, smakade lite konsigt, men va ganska god..:D Aarons syster hade gjort jatte goda muffins, cup cakes.

Gick med ner till poolen och kollade lite pa nar de badade, hade med mig bikini men ville inte bada, not in a shape..:D
Gick tillbaka upp och kollade lite pa Cubs nar de spelade baseball, fattade inte sa mycket dock, men jag vet nu att man ska heja pa Cubs och att de oftast forlorar :D

Akte hem vid halv sex, orkade inte med mer engelska sa jag stoppade i mina oronproppar och lyssnade pa bra musik :D
Erik Hassel och Hurtful e grymt bra, lyssna pa den.

I mon ska jag och Tina aka till city och shoppa, :D wiiee..ska bli en riktig tjejdag, ska fa en ny mobil oxa, hoppas att de inte blir en motorola bara, gillar inte dem, no offence men..:D

Aja, detta va min dag. Enjoy it.
Take care

Kommentarer
Postat av: ellinor

får du en mobil utav familjen ? :)

är det deras mega pool ?

jag är så avundsjuk på dig !

miss u

2008-09-02 @ 16:57:47
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0