Lazy day 8/9-08

Gick upp vid att for jag visste inte om jag skulle jobba eller inte, visade sig att jag inte behovde det. Sa jag satte mig och kollade pa ett program om ett par som skulle foda barn :D

Sen stack jag ut och sprang som vanligt, kanns valdigt bra att gora det, aven om jag nog kommer lagga pa mig och fa tokbanta for att fa mina 1000 kronor av pappa men, man kan ju borja nagonstans i alla fall :P
Nar det var dags for frukost vid datorn var den upptagen sa det fick bli framfor tv.n istallet och "The Incredible". Sag halva innan jag blev uttrakad  och tog cyklen till post kontoret for att kopa frimarken och skicka ivag mina kort till vissa utvalda :D

Pa vagen dit hoppar kedjan av IGEN, denna gangen fastnade den verkligen sag jag fick anvanda alla mina muskler i armarna for att fa loss den, en dam stannade till och med och fragade om jag ville ha skjuts hem men jag skulle ju till posten sa jag tackade nej, vanligt men bestamt :D
borjade sma regna pa vagen dit men det var inte sa langt kvar. In pa posten med mina valdigt oljiga fingrar, forsokte hitta en toalett men utan framgang sa det fick bli till att halla ihop handern bara. Brevern blev postade i alla fall, men nar jag kom ut hade duggandet overgatt i smatt sporegn, men men, vad hade jag for val och lite vatten har val aldrig skadat nagon. Nar jag kom in kande jag mig som Snickers nar han varit ute (hunden) sa det fick bli till att byta klader, till mysklader.

Gjorde inte sa mycket alls, pratade lite med Niklas och pappa ringde oxa sa jag pratade lite om var battur med honom, konstigt nog fragade han inte om vad det var for bat eller nagonting i den stilen, har var mest intresserad over vilken sjo vi hade varit pa och vart vi la i baten sa fick bli till att ga in pa googles kartsida och visa.:D

Efter en efterlangtad middag, som var kyckling och ris a la Aaron kollade vi flickor pa Penelope, en berattelse om en flicka var familj fatt en fobannelse sa hon foddes med grisnasa och grisoron, konstig, men bra. Penelope 3/5

Sen kollade jag och Tina (lite grann, hon satt med sin dator oxa :D ) pa en till film som var lite smatt hysterisk och konstig den med men bra faktiskt, happy ending, det gillar vi :D
Miss Pettigrew, live for a day

Detta var tva av fyra filmer som de hyrde sa det blir nog nagon i morgon oxa.
Dags for sangen.
Natti natti ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0