Regn, regn, regn :( 4/9-08

Josses va tiden gar, har redan varit har en vecka :S
Fast de kanske bara e jag som tycker att tiden gar fort, vet ju inte hur ni dar hemma kanner?
Mar i alla fall hur bra som helst, nu har jag pratat med Niklas i tva timmar sammanlagt pa skype, skaffade de i gar..:D
och en halvtimma med pappa och Julia, bara ALSKAR internet, utan de hade jag kannt mig valdigt ensam, men med internet e ni alla med min hela vagen over de stora havet som skiljer oss. "Means a lot" ur what's the name of the game (MAMMA MIA) (L) bara alskar.

Idag har de bara regnat hela dagen :( sa himla trakigt, aven USA blir trakigt nar de regnar.
Carson kom upp och vackte mig klockan halv nio i morse, sover som en bebis har. Somnar elva och vaknar helst elva om jag far, helt skjukt, kan sova hela tiden om jag far :P

Akte i alla fall med Tina nar hon lamnade av barnen, bra att veta liksom. Hon e pa reserv idag sa hon e typ ledig, eller om de ringer sa har hon tva timmaa pa sig att ta sig till jobbet som ligger i Milvakuee, tar tva timmar med bil, lite hart.

Har inte gjort natt vettigt idag mer an tranat lite pa mattan, gjorde nastan bara riktiga armhavningar, hur jobbigt e inte de da, trodde jag skulle slicka mattan..:P fick ge upp och gora pa kna..:D

Pratade med Carro oxa i en timma, hon hade da mycket att prata om :P va jattekul, hon kanske ska komma ner i slutet av september :D:D ska bara fraga min familj, men de ska nog ga bra, e ledig de flesta helger sa.
Ska nog down town pa lordag eller sondag med Evelina fran Wisconsin, :D:D ska bli kul. Shoppa loss totalt, behover mer skor nu nar de blev host helt plotsligt :P

Snart kommer barnen hem sa da blir de full fart igen :P kan nog va bra, e anna for lugnt har nar de bara e adults hemma.:P

Dagens lattips: Amy McDonald - This is the life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0