Slappar dag 3/9-08

Gick upp samma tid som igar, tog pa mig mina sjukt snygga nya pyjamasbyxor och min suoermysiga kofta :D
satt och kollade pa Tina nar hon stekte bacon.
Nar barnen stuckit till skolan sa akte jag och Tina ikladda vara snygga pyjamasar och lamnde in Snickers hunden pa klippning, nar vi kommit typ halften kommer Tina pa att hon inte har nagon bh pa sig, opps. Hon forsakrar mig om att hon aldrig lamnar huset utan bh i vanliga fall, men jag tror ingen markte natt :P

Nar vi kom hem igen stod jag i trappan en stund och funderade pa om jag skulle ut och springa eller inte, tillslut blev de en lopartur i allafall, va ute i alla fall en halv timma, sprang runt i omradet kannde mig jatte duktig och svettig. Svart att andas dock av alla avgaser :P
Tog en kall dusch efterat innan de va dags for frukost mums..massa goda saker i, vindruvor, banan, russin, kanel, solroskarnor och Kellogs special K strawberries, hur gott som helst och sa klart youghurt pa de.

De kom varsta regnskuren har forut :S blev lite forvanad, trodde inte de kunde regna har i princip men de kunde de tydligen.
Tina fick aka och hamta Snickers igen fran harklippningen, de kunde inte klippa honom, han attakerade dem. Inte den Snickers jag fatt lara kanna dock, sikken gangster, da va han nog inte sa sot langre Amanda, saker pa att du vill ha honom fortfarande.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0