Svenska kottbullar 10/9-08

Gick upp halv tio idag, var riktigt skont att sova lange, fick bara lite ont i ryggen :D
Gick ut och sprang min runda, fick ont i hoften dock,  illa, men det gick over ganska bra efter lite stretching vid rodljusen ^^
Fick lunch av Tina nar jag kom hem, tomatsoppa, mindre god och toast, mer god.
Satt vi datorn, ville ringa pappa pa skype men det funkade tydligen inte for dem med skype, ville veta hur det var med min faster. Fick sms senare som sa att hon madde bra och sa jag kande mig lite mer lattad.

Gjorde inte sa mycket, kollade upp lite recept medan jag pratade med Niklas och vantade pa att Cole och Carson skulle komma hem.
Hade min forsta riktiga au pair dag i dag, pa riktigt. Sjalv med ungarna. Gjorde svenska kottbullar, min forsta middag pa amerikansk mark, och det lar inte bli den sista.:D far se vad jag hittar pa i morgon, nagra forslag? :D
Tror att maten gick hem ganska bra i alla fall, sjalv tyckte jag att kottbullarna var oforskamt goda, ska gora mackor till barnen med kottbullar i mon till lunch, ska nog fixa nagon till mig sjalv med.:D

De byggde ett fort av ett pingisbord, 1000 filtar och 500 kuddar :D tror att de hade ganska kul, tog lite kort pa dem.

Snickers har klippt sig..:Dcole gjorde snygga poser
har byggs det for fullt


Sen var det dags for dusch, tandborstning, himla svart att saga brusch your teeths, eller hur.:D blir mest sludder. Laste med dem, hade det som laxa att lasa, gick ganska bra, fick hyscha dem bada i bland men, de ar sa himla snalla sa de gor som man sager nar man val sager at dem, glad att jag kan nagra ord pa engelska :D annars far jag val ta till med svenskan.:D

Nar de tillslut lagt sig, bara en kvart efter utsatt tid sa kollade jag pa annu en film :D nu har jag sett alla fyra som Tina och Carson hyrde, sparade dock inte den basta till sist, denna var faktiskt inte sa himla bra, fick mig att ata en pase popcorn, lite lakrits, oboy och lite av en annan godis = inget bra betyg.
her best move 2/5

I mon ar det jobb igen, sa nu blir det sangen for mig.
Natti natti ♥♥

Kommentarer
Postat av: Ann

Halla :) Haarlig blogg du har! later som du har de alldeles perfekt!! ja heter bajspadinbloja pa resedagboken.se sa dar kan du lasa om mitt spannande liv :P ha de bast! Kraam kram

2008-09-11 @ 15:00:01
Postat av: Mollan

En riktig bullmamma;P bju dom på emmas cheesecace=D

2008-09-11 @ 16:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0