What happens in Vegas.... 4/9-08

Sa himla trott nu, klockan e liksom nio, va hander, brukar ju trana vid den har tiden hemma :P

far val skylla pa tidsskillnaden, den spokar nog till de en del.


At middag i finrummet idag :P hela familjen samlad, var ratt kul. De fantiserade alla om att Carson skulle bo i Aarons har och hanga i hand ogonbryn.:P gash, vilken humor man har har, val bast att vanja sig antar jag..:P

kommer borja saga snart jag med "that's sooo funny"

Tina gjorde mat, Aaron sager att hon inte kan men jag tycker hon lyckas..:D gjorde typ pytt i panna, mycket gott tyckte jag, tog dock desserten till maten..:D persika, gick bra de med, men kom pa nar de fragade efter desserten och de sa att de va persika att opps..:D men men


Jag och Cole akte till video butiken och hyrde en film, vilket menas med att jag korde bil :P Tinas super bil, jaklar vad den gar.:D

regnade natt kolosalt dock, sag typ ingenting..men vi klarade oss, kom hem levande med hel bil i alla fall och en film "What happens in Vegas stays in Vegas" himla kul film faktiskt, sag den pa planet hit men fattade bara halften, delvis for att de va utan text och for att jag var ratt trott och stod upp.:D

Fick nagra skratt i allafall.:D


I mon ar min forsta dag pa jobbet :D lite nervos faktiskt, men jag sa till Carson att hon skulle vara snalla och hjalpa mig, hoppas att hon gor de, Tina e hemma tills 8 sa hon kanske kan hjalpa mig lite oxa. Vet inte om jag tycker de ar bra eller daligt :S men men.


Laggdags for mig nu, annars kommer jag va som en sombie i mon, man vill ju gora ett bra forsta intryck pa jobbet eller hur..:D


Sa, godnatt alla

Hugs and kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0