10/4-09 Gash my hostmom!!

Vaknade först vid typ 9 av att någon bankade redigt på dörren och skrev FBI, WHERE IS YOUR PASSPORT!! Var redo att störta ner och fråga vad det var frågan om men insåg precis innan jag öppnade min dörr att det bara var Tinas galna mamma som kommit för att väcka stackars Cole.
Sov sen till 11.30, nice. Dusch och snack på msn, sen kom jag på att jag kanske borde visa mig för min familj och mycket riktigt Tina undrade om jag var hemma ens.
Fixade lite käk och började kolla på en lite mysig film med Jennifer Aniston.

Sen blev det snack med familjen via Penny Talk, blev inte mindre än 2 timmars snack, alla ville ju veta allt om San Francisco och Julia hade oxå massa att prata om från Polen och så. Var himla mysigt ändå, lättare att snacka på telefon ändå, som mamma skrev på det super gulliga kortet som jag fick av dem i mitt lilla påskpaket som det skickade, att det blir mer koncentrerat i telefon.

Sen blev det lite städande och så, Tina hade tydligen inte behövt jobba på alla de dagarna jag var borta så hon hade roat sig med att städa HELA huset, såg inte ut som samma hus.
Barnen blev hämtade av Jennie, Tinas syster så det blev bf för kvällen. Hade tänkt att åka till Lovisa och hänga där men blev inbjuden att spela Yoker eller nått med Tina, Aaron och Beth (Aarons mamma), blev lite vin och så, hade riktigt trevligt. Kortspelandet gick väl mindre bra dock :D men kul var det, sen blev det lite drunkdialing från Tinas sida, jag körde mer sms istället ;P

Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Alicia

ooh ja! hur kul som helst, och dom var verkligen duktiga :) synd att du inte kunde vara med.

2009-04-11 @ 17:05:19
URL: http://aliciahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0