11/4-09 Chill!!

Vaknade i morse med go gungning i huvudet, jösses, kommer då inte bli lätt att komma hem, man kommer kunna supa mig under bordet alldeles för lätt i alla fall :S
Gick ner och käkade pizza till "frukost", Tina påminnde mig att klockan faktiskt var nära ett, ojdå.

Chillade framför tv:n, fick två nya filmer från Netflix varav den ena var Marley & Me, sååå söt ju, såg den halvan som jag inte såg på flyget.
Sen tog jag och Tina en promenad till bibblan, bestämde igår att vi skulle börja nya liv och gå ner några kilo, kommer gå toppen ;P

Hem och chillade lite till, snackade med Niklas lite granna på skype, var ett tag sen nu, var lite kul med ;P
Sen blev det pizza igen hemma hos Lovisa med henne, Anna och hennes galna värdbarn, de hade tydligen sagt; "we love Jennie", jaha, det var ju smickrande.
Käkades lite pizza och så och snackades lite skit och så, hade ju inte träffas goingarna på en vecka liksom :S

Sen drog jag och Anna, lämnade min bil och puttrade upp till Grayslake och köpte glass till kladdkaka som Amanda och Totte slängt ihop, tydligen kärleksrecept...
Sen "kollade" vi på någon film, var säkert jättebra men vi var alla på flummhumör så vi citerade mest Wow-Jocke....

I mon blir det till att ställa klockan, ska iväg klockan 12.30 till Aarons syster Mindy på lunch/middag....

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0