12/4-09 Happy Easter!

Påskkorg från the Meeke family :D

Fick en liten Easterbasket att leta efter, det var denna
som Snickers
smakaskade på :@


Paket från Sverige!
Låg ett grönt paket på sängen när jag kom hem från San Francisco! :D

Massa fint inuti!!
Innehöll massa fint, tack så mycket!! ♥

Vaknade upp go och glad klockan 10, eller inte, var inte alls glad att klockan ringde. Somnade alldeles för sent i går :S inte bra.
Men kunde inte snooza här inte, bara till att hoppa in i duschen och sen i kläderna. Aaron var i full gång och göra grönsakstallrik, som vi skulle ta med till hans syster, när jag sprang ner för att fixa lite frukost, fick bli oatmeal.

Väntade in att Lovisa skulle bli klar i kyrkan, ville ha med henne på middagen. Puttrade upp till Mindy, Aarons syster då va. Käkade lite mat och snackade med Aaron och hans andra syster Kathy, de är roliga de två.
Sen blev det lite paj oxå, men sen ville Lovisa åka så vi åkte ner till Anna och chillade där lite granna, körde ju lite fel innan oxå, men det tillhör ju.

Gjorde egentligen inte så mycket, tjötade lite och käkade mat. Lovisa stackarn mådde inte så bra så hon satt mest :S synd om na.
Men vi kollade lite på Polisskolan och så, men som de pensionärer vi är så blev vi sömniga och åkte hem.

Blev så j*vla arg när jag kom hem, fick ju en jättefin liten korg av familjen Meeke då va som påskpresent. Hade ställt den på sängen, var kanske dumt men va i h*lv*te, så har ju Snickers varit i farten och ätit upp typ ALLT mitt godis, hur ledsen blir man inte då på honom :@ hatar honom just nu....

måste avreagera mig lite innan jag kan sova, en film får det bli...


Det bästa med Rikard Palm - att han ens får ha kvar jobbet...

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Totte

USA:s president George Bush vill skapa ett nyss säkerhetsdepartement som bara ska syssla med terrorverksamhet! HAHAHAHA! Helvete Lars-Olof!

2009-04-13 @ 15:15:22
URL: http://tottsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0