13/4-09 Slappar dag x5!

Gick upp med barnen, sov inte så bra inatt, no idea varför men, så jag flyttade fram alarmet till 7.15. Men jösses var någon var seg, helt dizzy ju, hatar det.
Carson tog en halvtimma på sig att vakna, sprang upp tre gånger, rena träningspasset ju.

Gick och la mig igen och sov i två timmar, tyckte jag var skönt. Hade tänkt gå och gymma men kände att  jag nog bara skulle se full ut, snurrade redigt i huvudet.
Så blev "kolla" på film och måla naglarna och umgås på msn istället, funkar ju det med liksom.
Sen snackade jag med kusin Alexander i 1.5 timmar om nästan ingenting, men det var mysigt ändå.

"Jobbade" lite granna med, hjälpte Carson med läxorna och sprang runt med tvätt och lite så. Aaron var hemma så han hade köpt sån god lax som redan är kryddad, svingod. Han orkade inte sätta igång grillen så han tänkte ta broilen i ugnen.
Efter en lite stund känner vi hur det börjar lukta skumt, då kommer Aaron på att shit, det är ju saker i ugnen, vi förvarar nämligen wokpanna där, så stod det en liten stekpanna i den med. Den lilla stekpannans skaft hade tagit eld och det brann för fullt ;P house on fire skojjade jag lite då.
Den lilla fick vi slänga med woken klarade sig med bara en liten smältning.
Laxen blev en aning bränd men smakade bra ändå. Vi var himla nyttiga, bara grönsaker och lax för hela slanten.

Roade mig med att sitta och dela youtube klipp med Totte hela kvällen, vi kom på att vi kanske borde ha något mer är wow-Jocke och Björn Gustavsson i Parlamentet att citera, men jag tyckte inte att Extra-Extra var så kul så det sket sig.

Nu skällde hunden precis, när alla sover, kom på att han kanske vill ut, ska ta och göra det. I mon blir det nog gym.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0