1/4-09 Aprilfool!

Coles försök att lura Carson att hon hade försovit sig gick inte allt för bra, slutade med att hon skrek "I heard you" och sprakade till honom, ungen har då morgonhumör så det skriker om det :P
Jag och Cole hade rätt mysigt annars under morgonen, lyxade till lunchsmörgåsen lite granna med lite sallad :D

Gick och sov 2 timmar till efter att ha läst x antal sidor i Twiligt boken, går frammåt men det går långsamt.
Käkade äggmacka och kollade O.C innan Nana, Aarons mamma, ringde och frågade om massa saker till middagen som hon skulle komma och göra, så jag fick springa runt och leta efter en massa.

Stack ner till banken för att kolla hur mycket pengar jag hade kvar på kontot, kommer räcka precis till min biljett, får verkligen hoppas att det fortfarande är samma summa.
Kollade på lite O.C och så, sen ringde Carro, alltid lika kul, hörde hennes lille Tallin i bakgrunden, söt. Snackade om min resa och lite sådant, ska bli himla kul att träffa henne igen, kan aldrig gå fel med den tjejen.

Slängde ihop lite svenska pannkakor då magen började kurra igen, nu ringde Evelina lite granna, den galningen är inne på sin andra omgång av Twiligtböckerna, sa till henne att jag nog kommer vara klar med böckerna lagom till att jag åker hem.

Sen kom Nana med massa mat och jösses, full rulle i köket, gick en lång promenad med Snickers för att komma ifrån lite granna. Barnen gjorde sitt lite granna och så, Aaron kom hem, gick upp och tränade så jag fick underhålla farmor, eller hon underhöll väl mig mest.
Halv sex var det i allafall middag, blev köttfärslimpa, baked beans, nån majsgrej, mashed potatoes med massa ost :S och applecrisp till efterrätt som jag inte tog någon för jag blev hämtade av Lovisa vid 19.

Tina ringde när vi satt och åt, hon var påväg hem och ville snacka med Aaron, efter en liten stund så frågar han om hon hade pratat med mig, jag fattade inte vad han pratade om, så sa han att han trodde att jag var gravid för att han hade hittat ett postivt graviditetstest i soptunnan. Tina höll på att köra av vägen och så kommenterade hon tillbaka att hon hade märkt att mina bröst hade blivit större. Jaha tänkte jag när han sa det, vilken gullig obseravtion, kan ju visserligen stämma men inte är jag då gravid :D

Åkte upp till Anna och tjötade lite granna om allt möjligt, det är det roliga med nya vänner, man får ju reda på en massa nytt varje gång.
Sen åkte vi till Amanda, mr och mrs pepparkaka, usch de var bruna båda två. Lovisa och Anna skulle faxa nån ansökan för en weekendkurs de ville göra i NY i sommar så jag, Totte och Amanda satt och tjötade lite.
Sen drog vi till Gurnee för att se Knowing, var en bra men konstig film, gillade inte alls slutet, besviken men själva filmen var helt okej, gillar ju Nicholas Cage så.
Men det roligaste var nog att sitta brevid Lovisa, vi sprang ut och köpte popcorn i allra sista sekunden och jösses, ett under att de låg kvar i burken. Hon hoppade då till så hon nästan hamnade i taket stackarn, var rent ut sagt vettskrämd :D
Vi andra var himla supportande mot henne, bara skratttade :D (Vi gillar dig ändå Lovisa)
Hade en mysig färd hem till Barrington som alltid sedan i allafall, pratade om allt möjligt från djur på vägen till idioter på youtube.

Lyckades nästan undkomma aprilskämt detta året oxå!!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0