14/4-09 Smulpaj och Eva&Adam

Hade hand om en argbigga idag på morgonen, jösses, hon var då inte lite cranky, skönt att vi skiljdes som vänner i allafall. Gick inte  upp och sov idag som vanligt, hör och häpna, nepp, fixade väldigt nyttig frukost bestående av french toast typ, färdiga, bara att slänga in i ugnen på 425 F i 8 min :D

Sen åkte jag på gymet, riktigt gött att vara tillbaka efter typ 3 veckors uppehåll :S Blev kvar där i en och en halv timma.
Hem och fixa och dona, tiden bara sprang iväg, fattar ingenting. Försökte mig på lite stuvade macaroner, tog ju evigheter, tror jag höll på i en timma, så blev de inte så goda heller :(

Alla ärenden som jag skulle göra hann jag inte med heller, hann bara att cykla ner till affären och köpa kort till Carro och skickade iväg det tillsammans med lite annat.
Var rena partyt på posten, Shania Twain och fullt med folk. Kom instormande en dam och ställde sig bakom mig och frågade om posten var stället att vara på!

Käkade pizza igen, men den var god. Aaron och Cole åkte på ärenden så jag och Carson hängde lite, hon kollade på film och jag msnade.
Sen bjöd jag in Anna och Lovisa på lite chill, Lovisa var sugen på smulpaj så de åkte och köpte ingredienser till det, sen slängde vi ihop den och myste i soffan till Eva&Adam-serien, nostalgi för hela slanten :D

I mon skall bli en göra-ärenden-dag!! :D


Bjuder på en ögonbrännare...jättesöt!

puss och kram
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag lovar att lära dig allt jag kan om stuvade makaroner när du kommer hem (A)

2009-04-15 @ 20:14:46
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0