15/4-09 Tre par skor för 9$ - slå det!!

Idag slapp jag en arg Carson, seg var hon däremot, jösses. Tina kom upp oxå en stund för att säga hej och hejdå till dem, hon åkte senare till Atlanta för att sitta ready reserv där till den 19onde, seegt!!
Blev en lite nap när barnen stuckit, är ju såå skönt, vaknade pigg och glad klockan 10 igen. Käkade äpple och slappade lite tills jag pallrade mig till gymet. Hängde på en gubbe där i slutet som sprang bra snabbt, jösses fick ligga i men hade Alcazar - Stay the night i öronen som peppade så de gick bra.

Hem och snabba sig, ville hinna med mina ärenden som jag flyttat fram sen i måndags. Blev shopping på Walmart och därav rubriken, köpte likadana skor som jag haft sen innan, kostade då 5$ men var sänkta till 3$ nu så då passade jag på att bunkra upp mig med ett par svarta, vita och mörkblåa :) supernöjd :)

Hem och fixa lite, käk och tvätt och så. Upptäckte att jag saknar skolan, då man bara kunde gå och få lunch, hatar lunch, vet aldrig vad jag skall äta, så det fick bli två stekta ägg och en rostmacka, mycket bra Jennie!
Aaron kom hem och sen barnen, de vände i dörren och åkte iväg för att köpa sportsaker.

Upptäckte att jag visst hade lite saker att förbereda inför min helg, så det blev till att avsluta msn kvickt som attan och sätta igång, skulle göra en poster som beskrev mig, intervjua en amerikansk familj om antingen Thanksgiving eller Independens Day, tog min egen såklart och valde Thanksgiving eftersom jag vart med om den och så. Aaron hade inget bra att komma med alls så jag ringde Tina, hon hade lite mer saker, skulle ta reda på hur det gick till och vad som var viktigt för dem, blev helt okej. Tror jag saknade ett papper så jag kunde inte göra det sista.

Till middag blev det kaneltacos ;P Aaron råkade hälla på kanel istället för kumin ;P bra jobbat! Sen hade vi pajen från igår till efterrätt, den gillade de mycket.
Sen blev det kul snack med Anna ;P glad för mina goa vänner här...gör hemlängtan lite mindre jobbig!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin

Fan vad härligt det låter! Bäst att passa på när det är billigt:D

2009-04-16 @ 08:42:19
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: robert

haha, är inte kungälv lite av en förort till göteborg då? :P

2009-04-16 @ 16:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0