16/4-09 Stulna toarullar!!

Morgonen gick super, så skönt med sånna oxå. Vädret var strålande och Carson på humör.
Fixade lite god frukost, frukt, flingor och yoghurt. Lite för mätt tog jag mig till gymet, men blev inte den workouten som jag hade hoppats för fick äcklig skoskav så det fick bli lite cyckling och sen lite rodd, 5 min sen hade jag ont i axlarna, gjorde säkert fel.

Var hemma tidigt för en gångs skull, duschad och klar klockan 11.45. Stack ner med cyklen till Jewels för att köpa lim och sen till bibblan och läman filmer. Var hur skönt väder som helst, bara njöt. Ringde mamma, hon stod oxå och njöt på chefens balkong. Ringde Julia för att få en uppdatering om matchen som mitt innebandylag spelade idag, kval om att gå upp till tvåan, fick reda på senare att DE VANN!!! Grymma är de, så nästa år blir det tvåan för oss, jösses kommer göra bort mig :S

Hem och gömde mig på utsidan, snackade med Evelina och solade, så himla gött. Farmorn hade anländt så. Fixade med mina läxor, ordbajsade massa om volontär arbeten och så.
Nu till rubriken, tycker det är lite pinsamt men bjuder på den. Dricker mycket vatten i detta land och det måste ju komma ut så därför går jag mycket på toaletten. Tyckte det blev pinsamt att fråga efter toalettrullar hela tiden för det finns aldrig några i det här huset. Så jag bestämde mig för att köpa egna, köpte ett stort paket, 12 rullar, (Eller Anna och Lovisa gjorde det för mig) smugglade in dem för det var ju lite pinsamt.
När jag kommer hem från San Francisco en  vecka senare eller nått så är det bara två rullar kvar i lådan, antog att någon tagit dem. Gjorde slag i saken idag och frågade Carson om hon visste något om det, det gjorde hon inte men Cole sa att Tina hade "hittat" några i mitt rum och tagit ner dem för de behövde tydligen papper. Blev rätt arg, inte bara för att de tagit mina rullar utan för att de varit inne på mitt rum och verkligen snokat runt, för toarullarna låg i en av mina lådor.
Skickade ett sms till Tina om detta, hon bad om ursäkt och sa att hon skulle ersätta dem, tack så mycket!

Berättade den storyn för Carro, hon skrattade så hon grät i telefon, förstod inte vad hon sa ;)

Stack till Vernon Hills för att fika med Anna, Amanda och en ny tjej från Tyskland, Ann. Min mun gick i ett, vet inte vad det var med mig, måste vart något i min Cafe Latte :D Men det var trevligt i allafall och vi satt och tjötade i typ 2 timmar :D Får bli fler Starbucks besök.
Pratade med Carro hela vägen hem och sen en 20 min i bilen på uppfarten, hade mycket att prata om som vanligt :D

I mon är det skola, ska sova efter barnen gått och lagt sig så man orkar koncentrera sig mellan 14 och 22 :S galet!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0