17/4-09 Vääärme, och jag fick sitta inne :/

Morgonen gick toppen, famorn spenderade natten hos oss så hon stod för pratet, som vanligt. Men idag var det faktiskt ganska intressant, hon pratade om hennes barndom och så, hon har då inte haft det lätt i allafall.
Gick och sov lite till för att vara pigg och glad till skolan senare på dagen. Tog en promenad med hunden för att njuta lite av det varma vädret. Har fått skoskav av mina skor så  jag kunde bara ha flipp flopp, självklart så fick jag känningar på andra ställen istället :/

Skyndade mig som en galning för att hinna till class, ville vara där lite tidigare för att hitta och så, visade sig ju att det inte var alls svårt så jag ringde Marie och så, går alltid att snacka bort några minuter med henne :D
Ringde hem och pratade lite med Julia, frågade efter Sophia men hon var på lagfest, så jag ringde dit men då svarar hon inte :( tråkigt!!

Skolan var faktiskt riktigt kul, var jag, två från Tyskland, en från Serbien och en från Frankrike, alla tjejer. Så det var en liten nätt grupp. Vi pratade jätte mycket om skillnader och så i våra olika länder, fick presentera våra posters som vi hade gjort och sådär. Dagen gick ändå hyffsat fort och vi fick sluta en timma tidigare vilket var himla skönt.

Nu skall jag sova, förbereda mig inför en 12 timmars dag i morgon :S kommer bli jobbigt men har köpt frukt och så.

Puss och kram, saknar er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0