20/4-09 (Blod), Svett och Tårar!

Sov till halv tio, var skönt efter en hel vecka med alarm. Upp och käkade en banan och drog på gymmet.
Sprang en halvtimma, Alcazar och Stay the night ger en verkligen energi. Körde lite styrka med, när jag stod och stretchade kom en man fram till mig, hade musik i öronen och kollade ner men märkte att han ville snacka med mig för han stod liksom för nära. Han tyckte jag tränade hårt och undrade om jag tränade inför nått speciellt lopp eller liknande. Sa till honom att jag har ett  vad med min pappa i Sverige att jag ska få 1000 kr om jag väger mindre när jag kommer hem än vad jag gjorde när jag åkte.

Hem och fixade lite, slängde sängkläder i tvätten och så. Käkade lunch, rester från gårdagen på Cheesecake, så himla gott. Blev lite snack med famijen på Skype med nu när de har fått en nya dator som förhoppningsvis ska fungera lite bättre. Saknade dem jätte mycket, bara flumma och hålla på, sa mest och skrattade åt dem då de pratade med varandra. Men får se dem och lite drygt två månader :D:D:D:D ska bli såååå kul.

Tina och barnen åkte till tandläkaren vid fyra. Aaron kom hem strax innan fem, snackade lite med honom innan jag gav mig iväg norrut för att träffa Evelina, Valeria, Amy och några andra på middag. Var en pizza restaurang, tog himla tid innan vi fick vår mat, säkert en halvtimma, var svin hungrig. Men det var gott.

Påvägen hem så gnisslade min generator remm mer än aldrig förr, usch, var svinrädd och i slutet, som tur var var det inte så långt kvar så började lampan om att batteriet inte laddades lysa :S måste säga till Aaron.
Cole hade köpt Yesman så den ska jag kolla på i morgon :D

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0