22/4-09 Gött väder och goa svenskar!

Hade en rätt go morgon med äpple och National Treassure innan jag stack till gymmet med tunga ben. Det gick bra, fick presentera mig för en kille som jobbar där som alltid vinkar på mig, Aaron hette han, han var dock inte alls snygg ;P, skit då!!

Hem och fixa sen satte jag i gång med min to-do-list, skulle ta mig an Carsons walk-in-closet, jösses, tjejen har ju inte lite kläder, tog mig tre timmar att städa, rensa och slänga massa saker i hennes gaderob och rum, men det blev fint.

Var helt slut sen, ska då inte bli någon städerska och mina barn ska inte ha så mycket kläder heller för den delen, satte mig i soffan med Cole och msn, men var inte så sugen på det så tog ut Snickers på en liten promenix, var nämligen mycket skönt väder, sprungit runt i shorts och t-shirt hela dagen.

Blev spaghetti till middag, blev dock inte mätt så när alla stuckit på fotbollsmacth så hittade jag lite potatismos från typ helgen tror jag, hoppas inte det var dåligt, gott var det i allafall.
Sen fick jag göra mig i ordning för Lovisa skulle komma och hämta mig. Drog till Vernon Hills och mötte upp Anna och fördrev tiden på Charlotte Russe. Köpte ett par capribyxor, fick låna ett par av Carro i San Francisco och de var så himla sköna så blev ett par sånna svarta.

Sen kom hela gänget, Ida, Petter, Totte och Amanda till Starbucks, satt och tjötade i typ två timmar, var himla trevligt, var längesen jag träffade Ida och Petter, de är så himla roliga, skrattar så jag får ont i magen.
Sen fastande jag, Anna och Lovisa i Lovisas bil en timma till och tjötade, går inte att ha annat än kul med dessa flickor....

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: julia

jag sprang med evelina alicia och ylva så hadem itt lilla co med mig ;D

2009-04-23 @ 13:50:42
URL: http://juliath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0