21/4-09 Ischlo pischlo vilket äckelväder :(

Nä, var inte alls nått kul väder, bara massa regn, regn och blåst, kallt var det med. Men morgonen gick super, barnen var kanonsnälla, hade riktigt kul.
Käkade lite frukost, sparade häflten, och stack till gymmet. Var livrädd hela vägen att bilen skulle dö med tanke på att min generator inte funkar, men jag kom fram och hem oxå för den delen :D
Promenerade tills jag fick skoskav, ca 30 min, försökte räkna ut hur många steg jag skulle ha tagit då, kom fram till att ungefär 4000 :D
Sen blev det lite magövingar och sen simning, tantsim! :D

Kom hem oxå ja, men var redigt nervös, sparade så mycket jag bara kunde på batteriet, ingen radio och bara parkeringsljus. Fixade lite och så, satt på rummet och snackade med massa folk på msn, såå roligt.

Kollade på Yes man med Cole, Aaron och Tina. Carson stack till en kompis, asså den filmen är ju helt hysteriskt kul. Sen stack Tina och Aaron och shoppade så jag och Cole spelade guitar hero och åt leftover pizza.
Carson kom hem vid sju och roade sig på utsidan, jag gick mest runt, lekte lite med Snickers, var trött på att sitta ner.

Cole och guitar hero!
LIte guitar hero lir med Cole

Carson
Carson lekte med sig själv, lägger bollen i ett litet
nät sen är det bara att sparka på


Gungade i källaren
Gungan i källaren tyckte de om

Sen blev dom helt galna när vi gick ner i källaren, jösses, var nog för äpplena de fick. Sen kom Tina och Aaron hem, Tina hade shoppat lite saker till Egypten, mycket fina saker. Sen drog jag mig undan upp på rummet, ska nog kolla en rulle nu tror jag, får se om jag hittar något kul på netflix, är sugen på Bruce den allsmäktige.



 
Yes Man - Vet att den är gammal men här har ni den i allafall...galen!!


Puss och kram skumbanan!!

Kommentarer
Postat av: totte

Jag är på din sida, jag vill oxå se den här filmen

2009-04-22 @ 18:14:59
URL: http://tottsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har ju visst en meny? :P haha. Vad använder du för browser? kanske kan bero på det?

2009-04-23 @ 02:28:26
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0