23/4-09 Boys of summer

Tog mig ut ur sängen vid 10, då kände jag mig helt okej utvilad, vet är värsta bortskämd med sovmorgon jämt....
Drog till gymmet som vanligt, behöver knappt skriva de längre men någon gång kanske jag inte gör det så. Gick, gymmade och simmade (sam)

Hem och fixade lite och åt brunch, blev rostad macka med ägg, mums och till det National Treasure. Stör på att de hittar alla ledtrådarna så himla fort i den filmen, liksom allt går bara på räls.

Chillade mest hela dagen tills barnen kom hem, då var Carson sur, grinig och tyken så jag sa till henne att uppföra sig och att hon skulle ha respekt för äldre människor, då blev hon sur och just i det ögonblicket typ så kom Aaron hem så han undrade vad som hade hänt så då sa jag det att Carson var rude mot mig, inte det roligaste att höra kanske när man kommer hem från jobbet, så det blev lite dålig stämning där ett tag.

Sen velades det lite fram och tillbaka hur dagen skulle se ut. Tina hade sagt att jag var ledig på kvällen så jag hade gjort planer med Anna, vi skulle ha "dejt". Men så ville Aaron åka till Troy och Carson skulle på ice cream social till 20.30, jaha, där sprack mina planer. Men när Aaron kom hem från att ha skjutsat Carson till soccer så hade han snackat med Tina och sa att hade jag planer så fick jag gå ut, tackar!!

Gick ner och mötte Anna, beställde varsina mackor och satt sedan i biomörkret och åt, haha, var himla roligt, kletigt men kul. Vi kollade på I lova you man, tycker den är himla rolig. Fick känna på hur det kan vara att vara döv och gå på bio med för ljudet försvann för en stund, tog säkert en minut innan någon pallade att gå och säga till...

Sen cruisade vi runt lite granna, var nära på att åka till Crystal Lake, där Friday the 13th spelas in men ångrade oss och puttrade mest runt och poppade till massa go 80 tals musik. Såg en affär som hette Top Notch och en bil där föraren med all säkerhet var berusad.

I mon ska jag upp med barnen och göra massa ärenden, ska bli gött väder oxå så förhoppningsvis så ska jag och Anna till Lovisa på kvällen och glassa...

Cheesecake Factory!
Med flickorna på Cheesecake factory i söndags...

puss och kram

Kommentarer
Postat av: julia

joo jag vet men asså grejen är att det redan fanns på datorn. alltså ingen installation, så då kan man ju inte använda den ... krångligt!

2009-04-24 @ 16:03:21
URL: http://juliath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0