2/4-09 Krångel! :D

De allra bästa!!
De allra närmaste och bästaste - Saknar oerhört....


Trodde det var jordbävning när jag skulle gå in och väcka Carson i morse, det var det inte, det var bara farmor beth som låg och sov, med ljudliga snarkningar ;P
Carson klagade på dessa snarkningar, hade tydligen vaknat mitt i natten i sin säng och då beslutit sig att lägga sig ännu närmare oljudet, konstig unge :D

Morgonen gick bra tills Cole beslöt sig för att ta de vantarna som Carson hade lagt fram till sig själv, så han blev sur när jag sa till honom.
Upp och sova till 11, behövde det, sov bara 5 timmar på "natten" så.

Dusch och hålla mig undan nedervåningen, pallade dock bara till halv ett, sen hade jag en thunderstorm i magen, var hungrig...
Blev pannkakor med glass, mumma! :D Sen flydde jag upp igen, ringde mamma och pappa på telefonen och målade lite naglar och så samtidigt, känns skönt nu.
Var himla trevligt att prata med päronen en och en, blir ju inte samma sak när man har gruppsamtal på skype liksom.

Sen skramlade jag ihop alla mina pengar jag hade, fick precis ihop 106$ och cyklade ner till banken och satte in dem på mitt konto. Cyklade till Jewels och köpte kaffe till oss på farmorns räkning :D
Gick ut med hunden oxå, mest för att jag inte orkade med allt tjöt, elakt jag vet...

Sen åkte jag och hämtade Carson för soccer, när hon hoppade in i bilen sa hon att en tjej från hennes lag hade sagt att hennes träning var 17.30 och inte 16.00, men vi åkte dit bara för att se, men mycket riktigt, 17.30-19.00 visade det sig att det var, så jag fick sitta och kolla på O.C tills min dator dog klockan 18.00, så då fick jag sitta och kolla på henne en halvtimma, trodde de skulle sluta 18.30 men icke, fick vänta en halvtimma till.
Lagom glad och pigg när jag kom hem. Vi slängde i oss lite "middag" som bestod av meatloaf och pannkakor, sen kollade jag , Tina och Aaron på en film om nått krig i Sambia, fattade inte allt, satt med Carro på msn oxå.

Tina kollade upp fligthen för mig, när hon gjort allting så kom det upp en skylt att de inte kunde göra buddypass under springbreak, great tänkte jag och sa det till Carro. Då började hon och Monica, hennes värdmamma, kolla upp vanliga biljetter. Efter många turer hit och dit så slutade det med att vi hittade en för 319$ genom företaget som Carro bokade hotellet med, så nu åker jag på morgonen på söndag och kommer hem på kvällen på torsdag :D:D ska bli jättekul och känns bra att lyfta av lite från Carros axlar oxå.

Vi!!
Vi - Snart ses vi igen vännen....


Nu ska jag kolla klart på O.C, sovmorgon i mon för Tina är on reserv, kanske ska ta mig till gymet i mon för en liten walk..

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: ellinor

åh , det var en bra dag !

<3

2009-04-03 @ 09:58:29
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0