24/4-09 80 grader...farenheit då..

Var bara jag och Cole hemma i morse, sprang runt en stund och letade efter Carson innan jag kom på att hon inte var hemma, sov hos hennes moster.

Chillade mest hela morgonen, sprang utomhus, var rätt varmt, 15 grader redan klockan halv tio. Sen kom det några snubbar och skulle fixa taket så jag pysslade lite granna, dammsög och tvättade och så.

Tog en promenad till banken för att kolla upp om man kunde överföra pengar, får bli allt på en gång Carro. Ringde hem till Sverige för att höra mig för om deras resa, de beställde den igår :D:D:D:D kommer landa på Amerikansk mark den 21 juni, och kommer till mig runt den 25-26 juni :D såååå excited!

Sa jag att jag gick runt i shorts, linne och flippflopp. Kom hem och svalkade mig inomhus, tack för AC. Vände ingen för att beställa tid till Evelina för hennes överraskning. Sen tog jag en tur till bibblan, hyrde The Holiday, är nog min favvofilm har jag kommit på och sen Alvin and the chipmunks, nått jag kan kolla på med ungarna i mon.
Tog en liten walk med Snickers, han höll på att avlida stackarn, la sig som en död fisk på golvet när vi kom hem...

Solade lite granna, typ en kvart, kändes lite pinsamt, är ju inte van vid att bo så centralt. Sen käkade jag, Aaron och Carson middag på Wool Street här i Barrington. Cole var på birthday sleepover så. Var kanon mysigt faktiskt. Sen drog jag hem till Lovisa och chillade mest, käkade lite jordgubbar och lyckades spruta ner mig med massa mineralvatten, opps!!

Galet att klockan är över tolv och det är fortfarande typ 20 grader...

I mon ska de tydligen bli åska och jag ska jobba mest heeela dagen...

puss och kram


Lars Winnerbäck - Elegi
Lite sommarminne och Caroline...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0