25/4-09 8 månader i Staterna...och marängswich :)

Blev väckt av Carson vid 9, var väl inte piggast i världen men hoppade upp ändå. Vid 10 ville hon gå till en kompis, föreslog att hon skulle gå ut till Eden som lekte på gatan.
Sen följde jag henne ner till Haley där hon stannade hela dagen och hade sleepover med.


Blommor!
Lite fina blommor, typ vita styvmorsfiol


Jag roade mig ganska bra själv, tog små promenader, tittade på världens mest underbara film The Holiday och bakade maränger, de blev hur bra som helst. Ringde mamma och fick receptet, 4 äggulor och 2 dl socker, inte svårare än så.

Regnade och åskade ganska redigt idag, jösses, smällde riktigt ordentligt i mellanåt asså :S
Försökte smida lite planer inför kvällen med the swedes, gick väl inte precis som planerat men det blev bra ändå. Kollade på Alvin and the chipmunks innan, så himla kul. Aaron och Cole var och gjorde ärenden och sen på bio så jag var ensam hela förkvällen.

Gjorde marängswich när de andra kom, det var himla uppskattat :D sen gick vi ner i källaren och kollade på She's the man. Amanda höll på att avlida, hon tyckte det var jobbigt att de gjorde allt så jobbigt för sig ;P De satt alla invirade i 15 filtar var typ och tyckte det var himla kallt, klenisar ;P


Maränger
Första laddningen med maränger...
 
Preparations av marängswichen...Lovisa och Anna!!


I mon ska jag äta frukost med Lovisa och Anna troligtvis sen är det glassmöte uppe i Grayslake, Anna och Amandas au pair möte som jag och Lovisa skall med på, skojsigt!!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad härligt! Blev schwissen god då?? Home made maränger ohlalalaaaaa;)

och grattis till 8 månaders dagen:D

2009-04-27 @ 17:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0