26/4-09 Italian job

Vaknade klockan 9 av VÄRLDENS smäll, och sen hörde jag bara hur det började spöregna, helt galet mycket.
Fick ett sms av Lovisa att taxin skulle komma vid 10.30, försökte somna om men de gick inte så hoppade in i duschen istället, fönade, plattade och lockade det sen, jösses!
 
Åkte till pancake house med flickorna, var nog mother's day eller nått för det var himla knökat, men det gick fort och vi beställde full stack av pannkakor alla tre, chocolate chip, banan och blueberry, åt häflten sen var vi mätta, men gott var det och i USA så får man alltid en doggybag, det gillar vi starkt!
Regnade tok mycket, helt galet, så vi höll och såklart inne och var gör man inte de bättre än på Gurnee Mills ;P
 
Jag och Anna
Jag och Anna på Apple Bee's pancake house..mums!

Gick mest runt dock, jag ringde hem och snackade med familjen en bra stund, mys. Sen åkte vi hem till Anna och dog i soffan och käkade pizza slizes från kalaset igår innan det var dags att hämta Amanda och åka på deras au pair möte som nog var det torraste jag någonsin varit med om, det var "glassmöte" men alla stod mest och väntade på att få gå hem.
 
Drog hem till Anna igen och slöade ännu mera med Italian job men vi pausade och fortsatte aldrig sen vid sju, då vi slängde ihop en ugnspannkaka och satte oss ute och chillade istället, blev kanongott väder. Vi är bra på att roa oss med att göra nästan ingenting. Sen kollade vi på Fucking Åmål i källaren, jösses, satt och skrattade åt allt som de gjorde och hade på sig som man ju gjorde oxå när man var i den ålder.
 
Jag och Lovisa
Hängde hos Anna, blev gött på kvällen så vi
satte oss ute :D

Ugnspannkaka!
Så gjorde vi ugnspannkaka till middag med lingon..

Jag och Lovisa
Vi kollar vart vi varit och vart vill åka....

En riktig kanon dag verkligen, slutade med en riktig hjärtklappning dock; Jag och Lovisa hade haft värsta deep talk hela vägen hem, svänger in i mitt område, så ser vi en mörkklädd man på trottoaren, redo att gå över, vi fick båda panik, han såg ju inte lite läskig ut. Jag sprang typ in och Lovisa tryckte bokstavligt talat plattan i mattan :D Låste dörren ordentligt. I mon blir de upp med kidsen, får se om Tina och Aaron åker i mon eller på tisdag.
 
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0