27/4-09 Skoskav :S

Har varit kanonväder hela dagen, lite molnigt men varmt och skönt, lite åskkvavt menskönt. Efter att ha snackat med Anna i nästan en timma och med lite folk på msn så tog jag en promenix på en timma, fick dock skoskav :( usch, gillar vi inte alls, fastän jag hade plåster och allt...


Fina blommor!
Så himla fina blommor...vill ha i min framtida trädgård..

Fina
Luktade kanon gott här...har aldrig sett sånna här blommor utomhus
och allra minst på våren/sommaren...

Satte mig och vilade lite på biblioteket och kollade om mina filmer kommit in men icke :(
På vägen hem gick jag förbi ett litet brunt hus, fick se en dalahäst vid dörren på huset, var bara tvungen att kolla om det stod på svenska och det gjord det, stod Välkommen... ska lätt gå dit och knacka på någon dag, tror det är gamnlingar som bor där med kan ju vara kul att se om de är svenska bara.

The house!
Huset där svenskarna kanske bor...


Hjälpte Carson med läxorna och umgicks lite med henne, medan jag vek tvätt.
Sen stapplade vi ut på rollerblades, jösses, kännde mig som en 80 årig gammal tant, livsfarligt ju, använde gräset som broms. Sen kastade vi lite boll till varandra och snackade mest.

Till middag blev det grilled cheese och chips, nyttigt värre. Sen gick jag och Cole ut på en promenad med Snickers, var himla mysigt faktiskt, snackade om ormar och skateboards, han är ju så söt! :D

Nu sitter jag i min ensamhet och kollar på Family Guy, vet inte varför det är på ens men men.
Tina och Aaron åker till Egypten i morgon bitti...så ska hänga med barnen och farmorn hela veckan...


Saknar!
Fick ett kanonfint kort av Emma Sandström idag, man
blir ju rörd!! ♥

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0