29/4-09 Lill lördag

Vaknade precis innan klockan skulle ringa, så lagom pigg...annars gick morgonen fint. Carson klagade på att hon inte hade några kläder bara, ska ta kort på hennes gaderob så ska ni få se...

Gick och la mig igen efteråt, är ju heaven att göra det. Hade satt klockan på 10 och tror ni inte att jag vaknar precis innan den ska ta och ringa, igen, läskigt!

Iväg på gymmet och sprang, det enda mina hälar tillät, så 20 min springande, 20 min gymmande och sen 20 min sim. Go och glad och trött i kroppen drog jag hem. Fixade lite granna och latade mig, kollade på Dennis (kommer du ihåg Ellinor, "Jag släcker elden", tvättade lite fönster gjorde jag oxå, blev rätt fint.

Carson stack med en kompis till kyrkan var där hela kvällen, skönt. Cyklade till biblioteket med Cole efter att ha slappat i sängen lite och skrivit ett mail lika lång som en novell till pappa.
OC 4 hade äntligen kommit dit så den lockade ganska redigt. Hyrde oxå Borat, Lånarna, Brokeback Mountain och Bruce den allsmäktige.

Anna kom och hälsade på, vi tog en timmas promenad ungefär. Gick och knackade på de huset där jag tror att svenskarna bor, de var hemma men ville inte öppna. Ska gå dit en annan dag, tänkte att de kanske hade som regel att inte öppna för främlingar efter sju eller nått.
Hem och slaggade i soffan med popcorn och Lånarna. Väckte en del minnen, såg den för en herrans massa år sen med fotbollen :D


The Borrowers - lite nostalgi..enjoy!



Sen roade vi med oss visa varandra där vi bor på google earth och fick lite hemlängtan....nu blir det OC.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0