31/3-09 Det tog bara lite drygt 7 månader...

Fick sovmorgon idag, tog vara på den och sov till 10, måste vara nått fel på mig men det är ju sååå skönt så :D
Fixade lite granna och så innan jag gick ner till Tina och snackade om mina flights, kollade upp olika tider och så, såg ganska mörkt ut, var bara en flight på lördag med två seats open, får hoppas att ingen tar dem eller att någon hoppar av så jag kan få dem.

Började kolla på en supersöt film med Reese Witherspoon, The man in the moon, hette den. Marie ringde vid 13.20, alltid roligt att snacka med denna New York bo :D blev dock inte så länge för vid 13.40 så började hunden skälla som en galning, Tina frågade om jag väntade besök, men det gjorde jag inte. Var dock Monique som kom förbi, den ängeln hade med sig O.C säsong 3 till mig, ni anar inte hur glad jag blev då.
Satt och pratade i typ 20 min innan hon var tvungen att åka och hämta barn från skola och så.

Återgick till O.C och så tills jag hörde Carson skrika, "GO AWAY!!"  Trodde att Tina var hemma så jag tvekade först om jag skulle gå ner, visste inte om det kanske var till henne hon sa det, men det var det inte och Tina var inte hemma heller.
Självklart hade Cole och Carson hamnat i fight, går inte en dag utan att de skall bråka i hallen, som är på tok för liten för dessa två tillsammans.

Carson gömde sig men var ganska lätt att få fram henne, bara fråga Cole vad som hände, för precis som jag trodde så höll inte Carson alls med om hans version utan skrek ut hennes, jösses! Sa till henne att jag inte tänkte lyssna på henne om hon skulle skrika sådär, då sa hon ingenting istället, så jag skickade upp henne på hennes rum och varnade henne för konsekvenser om hon stökade ner det.
Det gick dock inte många minuter innan hon kom ner och ville ha a snack (kunde inte välja om det skulle vara en eller ett så det fick bli a) fick fram hennes version oxå i vanlig samtalston nu. Visste inte vad jag skulle säga men sa att de bästa hade nog varit om de två inte var i hallen samtidigt.

Gjorde inte så mycket alls, Aaron kom hem och han och Cole åkte till Jewels och köpte lite mat. Jag satt och kollade O.C medan Carson gjorde läxa. Sen gjorde vi middag, och nu till rubriken, vi hade FISK idag, första gången sen jag kom hit som vi hade fisk och såå gott det var oxå, helt galet, kändes som vi var på restaurang, mumma.
Trevligt hade vi oxå, är ju första april i mon så vi snackade om april skämt, Carson hade tydligen värsta på gång :S känner mig nervös.

Sen tog jag henne på soccer, kollade på mer O.C såklart, men kollade på hennes träning sista 5 minuterna, visste att hon skulle uppskatta det så.
Hem och flummade lite till med dem, Carson hade någon lek där man skulle öppna staketet, som då var hennes händer, sen skulle man säga stopp medan hon öppnade armarna liksom, så sa hon att saker på ens kropp var så stora. Cole satte sin rootbeer float i halsen när Carson sa så om mina bröst och jag höll med, jösses! :D

Kollade på idioter i trafiken på tv.n, asså, de är ju bara såå dumt med alla korsningar och skit som de har i detta land, tänker främst på lastbilarna liksom, som har svårt att stanna och som måste ta sig iväg efter varje stopp oxå. Hade ju en nära döden upplevelse för några månader sedan då en lastbil inte stannade för rött :S
I mon är det lill lördag och det firar vi med ett kul klipp! Enjoy!


puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Han är ju typ helt slut killen asså!

2009-04-01 @ 14:56:23
Postat av: Lovisa

Han är inte bara slut, han är typ dööd i huvudet!

Vilken lirare!

2009-04-03 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0