3/4-09 Cops IRL!

Vaknade runt halv elva, chillade lite och så, käkade lite frulle och kollade film och msnade. Tog tag i mitt au pair liv och slängde lakan och så i tvätten, var ju fredag. Sen drog jag igång projekt städa badrum och sovrum, grundligt. Detta tog lite drygt två timmar, satt skönt med en dusch efter det.

Sen blev det chill igen med film och lite våfflor, sånna man stoppar ner i brödrosten, himla praktiskt.
Behövde inte jobba idag heller för både Tina och Aaron kom hem när ungarna kom hem och ungarna stack till polare ändå så.
Cyklade till biblioteket och lämnade tillbaka O.C, hittade inget kul att låna så cyklade hem tomhänt (vet inte varför jag skrev det, bara för att fylla ut)

Spelade lite basket med mig själv innan jag gick in, Aaron frågade om jag gjorde bra ifrån, oja, sa jag då! :D Satte en tre poängare :D
Käkade lite pannkakor innan det blev till att fixa iordning sig till Alcazars - Stay the night, mycket bra partylåt för övrigt :D

Blev hämtade av Lovisa och så poppade vi upp till Grayslake där det var chill med Totte, Amanda och Anna. Kom ner en bajsig Carson oxå, Annas värdbarn heter så, luktade ju inte direkt mumma :S
Käkade lite snack och lyssande på Wow-Jocke, så himla kul. Blev kvällens citat därifrån...

Var ju tanken att kolla på Fast and furious med några amerikaner, som visade sig vara mer mexicanare, men när vi kom till bion så var parkeringen helt full typ och biljetterna slutsålda :(
Men  vi fick action ändå, för när vi skulle gå till bilen, bestämde oss för en shake på McDonalds, så var det värsta polisgrejen som pågick, de hade dragit pistol och grejer och var igång med att kalla ut tre killar som satt i en bil, en i taget. Vi var helt förstenade, stod där i typ 20 min och kollade, var ju som Cops på riktigt, gör häftigt.

Sen åkte till till donken och satt där i typ en timma och tjötade om våra barn och lite så :D framtidsplaner och smått och gott.
Körde hem Anna, Amanda och Totte sen drog vi hem jag och Lovisa.  Det rycktas om massa inbrott och skit nu i Barrington så Aaron och Tina hade låst huset OCH garaget när jag kom hem så jag var lite smått utelåst där ett tag.
Ringde både Tina och Aaron men ingen av dem svarade, vet inte om de hade dem på silence eller inte hörde dem, alla sover ju som stockar när de väl sover i den här familjen :S
Ringde tillslut Lovisa som kom, gick och kollade om min bil var öppen, det var den inte, kollade framsidan bara för skoj skull och till min stora förvåning så var den öppen, brukar alltid vara låst :S men bra var ju det, så kom jag in.

I mon skall jag jobba lite på morgonen, sen ska jag nog till Lovisa på kvällen!!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Kristin

Härligt jobbat tjejen! kan tänka mig att poliserna där var lite scary:S

2009-04-04 @ 17:11:05
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0