10/8-09 Skön dag!

Vaknade vid 9, tog en 50 minuters promenad med hunden. Tassade runt för att inte väcka ungarna, gick ner vid elva och kollade till dem, då var Carson vaken och was starving så hon värme lite soppa då det ju ändå nästan var lunchtime.

Sprang runt och städade lite och började jobba på det enorma tvättberget, tvättar ju som en tok här borta ;) Hade lite paj och började kolla på Harry Potter, men ändrade mig senare till Twilight. Gick ut och skulle sola lite när barnen stuckit iväg till Hailey och Brandon.

Var äckligt varmt, typ 30 grader och stekande sol så det var rätt svettigt, men lite färg fick jag nog för mödan. Gick in vid tre för att svalka mig och blev kvar där. Snackade lite med Niklas och plockade och så.
Aaron kom hem vid halv fem och då kom Cole oxå hem.

Käkade resten av pajen, var en stor paj, till middag. Sen drog jag till Ida för Anna och Lovisa skulle dit och titta på henne lilla hundvalp, så himla söt.
Där satt vi i soffan och kollade på meningslösa program, ett dejting program Dating in the Dark hette det, var tre tjejer och tre killar som bara dejtade varandra i mörkret i typ 4 dagar eller nått sen fick de se hur de som de dejtat verkligen såg ut, det var den roligaste delen, deras ansiktsutryck var ju obetalbara.

Anna och Lovisa lämnade ganska tidigt men jag och Petter stannade lite till, kollade på nått hundprogram och satt och snackade om allt möjligt, gör mysigt måste jag säga :) Tack för en mysig kväll!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Phia

Dating in the dark, det är kanske det man ska testa här näst... haha

Saknar dej - Men SNART!!!!! :))

2009-08-11 @ 14:23:57
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0