11/8-09 Två veckor kvar!

Vaknade vid 9 efter en mysig dröm :) Barnen var vakna, de sov tidigt igår så. Gick ut med Snickers, var lagom varmt ute, typ 23 grader.

Carson bestämde sig för att äta glass till frukost, hon hade redan börjat när jag kom hem så jag sa bara att detta var en engångs grej.
Vi gjorde inte så mycket, Carson kollade på film, Cole klippte gräset hos grannen, jag sprang runt och städade och tvättarde som vanligt.

Aaron kom hem tidigt typ vid halv två, men jag umgicks med ungarna ändå. Vi kollade på en konstig film, Are we there yet, fast jag kollade inte så mycket, satt med datorn, sen visade jag en kompis huset och pratade lite med honom.

Körde Cole till gitarren vid halv fem, svängde in på Jewels för att köpa lite ingredienser till tacos och så. Snackade lite med Niklas och sen med Sophia, alltid lika mysigt!

Käkade tacos. Aaron och Cole drog på en begravnings vaka eller nått och Carson sprang över till Edens så jag kollade på lite film till sju sen stack jag ut och sprang en 40 min, var svingött, lite tungt men perfekta förhållanden ändå.
Upp och duschade, precis när jag kom ut ur duschen så kom Carson hem, hon ville ha en sleepover med Eden, dock så kom inte hon förrän typ vid 22 men men.

Puss och kram
Som sagt, två veckor kvar!!! YEEEY! :D

Kommentarer
Postat av: Phia

Duktig du är som sticker ut och springer!! När du kommer hem får du komma och träna med mig på gymmet :) (vi får prata snart igen, så jag inte är så trött..) ;)

pussss

2009-08-12 @ 10:33:20
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0