13/8-09 Ledig!

Vaknade sent, 9.45 trotts tidig sänggång igår. Tinas kompis lånade min dator så jag jag fick roa mig med att läsa bok, läste en hel timma och det gjorde mig himla trött.

Gick ut med en trött Snickers, alla andra sov. Kom hem och tjingsade på Tina som satt vid köktbordet. Cyklade iväg till posten för att posta mina små brev.
När jag kom ner efter duschen så var Aaron hemma, han kom hem tidigare från jobbet.

De åkte iväg med båten, jag ville inte följa med så jag hade hela dagen för mig själv, gött. Pratade lite med lillsyrran på msn, sen med mamma och pappa på Skype, i typ en timma, update!!

Drog ner till poolen vid halv tre, var rätt mycket folk så jag fick typ knö mig ner mellan, fick en stol sen, var skönt, fly från alla myror. Låg där och stekte till klockan sex, då hade skuggan hittat mig och jag orkade inte flytta mig. Cyklade hem, käkade lite melon, åkte och hämtade Cole's gitarr som var på lagning.

Stack ut och sprang, gick bra idag med, sprang lite längre och inte så fort idag och gjorde lite sit ups och så. Såg bra ut på vågen sen ;)

Är fortfarande ensam och roar mig med att kolla på 17 again, again ;)

Puss och kram
12 dagar kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0