14/8-09 Cheesecake Factory!

Vaknade runt nio, tog ut hunden men hittade inte det vanliga kopplet så fick ta ett litet som var typ en meter, var inte så himla rockigt men vi kom överens ganska bra ändå.

Hem och gjorde inte så mycket alls, satt mest vid datorn till halv två då jag började jobba. Gjorde dock inte så mycket då heller, ungarna sprang upp och ner och hade allmänt tråkigt.
Cole stack tillslut ut med Zac men Carson hittade ingen att leka med så hon låg och åmade sig i fåtöljen och hade tråkigt...

Aaron kom hem vid typ fyra och då bestämde de sig för att åka iväg för att hänga med Tina. Jag snackade med Niklas lite granna och kollade på A walk to remember mellan varven på Youtube, sååå bra film!
De åkte iväg vid typ 6 och då sminkade jag mig och tog på mig klänning, ville vara lite fin för en gångs skull.

Ida kom och hämtade mig och så åkte vi och hämtade Petter och sen till Cheesecake. Fick vänta där i en halvtimma på bord, poppis ställe liksom. Mötte upp en glad Anna där oxå.
Jag bestämmde mig snabbt för Spicy Cashew Chicken, sååå god. Tyvärr så fick Petter och Ida åka och lämna bilen till Ida's värdmamma som behövde den så jag och Anna fick äta själva men det gick bra det med.

Käkade en cheesecake med, den behövdes inte kände jag efteråt men lite gott var det och man får ju liksom passa på, ska svettas bort alla kalorier i mon i DT ;)
Anna åkte med mig hem och vi roade oss med att spela Mario Cart!! så himla grymt, dock gick det inte så bra för oss så det blev en del svordomar, men det var kul det  med ;)

I mon blir det DT som sagt!!

Puss och kram
11 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: malin

hejhej! har lite frågor som jag vore tacksam för svar av (: jag fundera på att bli au pair nu efter studenten om ett år, är det värt det? och vad gör man om man inte allls trivs :O

2009-08-16 @ 20:37:00
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0