16/8-09 Boating with Melnick

Vaknade av att Annas telefon låg och surrade, trodde det var hennes alarm men såg att det var Ida som ringde och att klockan visst avr 9 redan.
Tog på mig kläder och så åt vi frukost allihopa. Jag och Ida slappade i Annas säng medan hon badade ungarna.

Kom iväg vid halv tolv eller så, åkte upp till Lake Geneva, regnade lite på oss påvägen. När vi kom fram blåste det sjukt mycket, sen fick de inte igång båten heller. Så vi bestämde oss för att bada i en inomhus pool som var där.
Men vi backade ur och tog en promenad istället medan Carey (Annas värdpappa) och barnen badade.


Carson försökte pumpa
Sen tog Ida och Anna över...

Sen drog vi down town Lake Geneva och skulle köpa lite glass, såg svingoda ut och allt, men efter två sekunder ute så började de rinna nått helt galet, bara rann överallt, så vi fick be om muggar och vända ner dem i, var kul men kladdigt.


Ida och glassarna INNAN the melt down ;)

Sen var alla trötta och griniga så vi åkte hem, slappade lite. Vi kollade på Torkel i Knipa. Sen åkte vi till en restaurang och åt pizza. Man fick jordnötter innan, sånna där Janne Långben nötter, och så fick man slänga skalen på golvet, så det var jordnötsskal överallt :)

Ida körde hem mig sen, vi hade himla mysigt snack i bilen. Sen stack jag ut och sprang i mörkret typ, trodde jag skulle spy upp pizzan men den stannade kvar.
Har lagt in bilder och så från helgen och ska kolla om jag kan hitta Fast and Furious på moviestream, hoppas!!

Puss och kram
9 dagar kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0