18/8-09 Packa!

Vaknade förvånad av att klockan hade hunnit blivit 10 redan. Tog en timmas promenad och fick skoskav :(
Duschade och så, sen blev jag fast vi datorn och Skype, fick se Niklas nya fina lägenhet :)

Försökte kolla upp lite sladdar till datorn och så, ska nog funka. Sen pratade jag lite med familjen oxå, Marie var hemma på besök så det var kul att se henne lite granna. Kan inte fatta att jag sitter i det köket om en vecka :S galet!
Blev lite mer prat med Niklas, började packa lite smått med, ska nog gå ganska bra tror jag, har nästan fyllt båda väskorna och det är inte så mycket kvar ändå, har ju en lite väska till, blir jobbigt med neccesärerna bara, men det löser sig, har slängt en hel kasse med kläder, bara blunda och släng...


Packa packa packa
Börjar bli tomt...

Käkade lite middag, blev mätt på en gång så, men det var rätt gott. Sen slappade jag lite innan jag snörade på mig skorna igen och gick ut och joggade en 40 min, gick bra men fick mer skoskav, bara att bita ihop.

Tina sa att de ordnat en cook out på söndag för mig som  hejdå middag, så jag bjöd lite folk på FB sen så skulle tydligen Aaron och hennes familj komma, kul. Blev väldigt glad för det! :)
Kollade lite tv med Cole, Family Guy, så sjukt stört ;)
I mon fyller Aaron år, måste åka till Ida och hämta hans present, glömde ju den där, men kan skriva hans kort iaf nu!

Puss och kram
7 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: Evelina Crona

jag ser en fin tavla med i ena resväskan ;)

2009-08-19 @ 09:27:31
Postat av: ellaabella.blogg.se

underbart !

2009-08-19 @ 12:22:42
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0