19/8-09 Babysit with Cole!

Vaknade runt 9, gick ner och sa grattis till Aaron som fyllde hela 38 år idag, han kände sig gammal sa han...
Gick en lång promenad på en timma, var svettigt men skönt. Upp och duschade, ingen som stod i kö idag för den. När jag kom ner var det tomt i huset, åt lite flingor och försökte kolla på Änglar och Demoner på moviestream, men den bara hackade.

Lånade Aarons bil och hämtade hans present och min väska som jag glömde hos Ida. Började kolla på en annan film, Passenger, helt okej!

Cyklade ner till ett massage ställe för att försöka få tillbaka mina pengar på ett presentkort, men det gick inte :( ska dit i mon igen och ställa mig på mina bara knän och be :)
Hem och snackade lite med Niklas tills Tinas kompis Zora kom över med sina ungar och tre galna hundar, tog henne en halvtimme att få alla på plats, fattar inte vad hon gjorde men tid tog det i alla fall.

Sen åkte de ner till WoolStreet för att ha en liten överrasknings middag för Aaron så jag och Cole var in charge för Carson och Zoras galna ungar. Jag gjorde pizza i ugnen och mac'n'cheese, fancy!
Barnen gjorde lite vad de ville och jag satte mig tillrätta framför ännu en ny film, Changeling, med Angelina Jolie, mycket bra!

Försökte få ungarna i säng, gick väl sådär, himla skitungar....men nu sitter jag och Cole och har "adulttime", han spelar Star Wars och jag sitter här, rätt gött ändå :)

Puss och kram
6 dagar!!

Kommentarer
Postat av: Phia

Pärlan har fått två hål på sitt avgasrör... men möjligt att pappa hittar ett nytt bra sådant. Men hon är inte lika frisk som sist du såg henne ;)

Hoppas att du får en kul cook-out! det låter spännande :) puss på dej

2009-08-21 @ 00:57:56
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0