20/8-09 Övervikt...

Vaknade och blev förvånad över att fröken Thielen sovit så länge, klockan  var elva. Hoppade upp och sa godmorgon till alla sen iväg på en timmas promenad, var skönt, fläktade lite. Mötte en gubbe med en sån tröja som de har i filmen Napoleon Dynamite, där det står, Vote for Pedro. haha!
Hem och duschade och fortsatte packa, ville testpacka ALLT, fick nästan lite tårar i ögonen när jag tänker på att jag ska länna inom en väldigt snar framtid...

Var riktigt kul ändå att packa, var som ett stort pussel, stod och försökte få in saker i mellan och så. Sen var det upp till bevis och upp på vågen, hade typ 10 pounds övervikt på den stora svarta, skit då!
Flyttade över lite tunga saker i mitt handbagage, är ju typ no-limit på det så, får bara se till att inte visa hur tungt det egentligen är ;)

Pratade lite med Niklas och var trött, sov för mycket....

Cyklade åter igen ner till massagestället, idag var ägaren där och jag ska få en check på posten med mina pengar, YEEEY!! :D
Hem och slappade mest, var nöjd över mina pengar, är ju ändå $60 :) Käkade en banan och stack ut och sprang i 40 min, gick bra!

Duschade, åt lite ris och kyckling och tog bilen upp till Grayslake. Fick äntligen avsagt mitt YMCA medlemskap har ju gått och tänkt att detta skulle göras i flera veckor, nä men varför inte spara allt till sist :)
Hem till Anna och pratade lite med dem, så himla skön familj, barnen var helt crazy men de är så sköna så det gör inget.
Satt i Annas säng och bara pratade lite om allt och inget. Sa hejdå till Carey och puttrade hem :)

Puss och kram
5 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: ellinor

jag dör snart. det pirrar i hela magen när jag tänkte på att du är hemma snart :D

skall bli så underbart att få träffa dig !

Du är bäst !

2009-08-21 @ 11:10:20
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: lillkusinen

hej jennie! =)

jag har en liten fråga till dig. nu när du kommer hem till sverige ska du döpa om din blogg till chicinsweden då eller vad kommer hända med bloggen?

Lots of love, saknar dig massor ses snart! hej då länge <3

2009-08-21 @ 22:15:07
URL: http://aliciahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0