22/8-09 Picnic och familjemys

Vaknade kanonpigg kl 8.30 och bestämde mig för att gå på en promenad, slutade med att Jennie var ute i två timmar, kändes i benen kan man säga.
Hem och slappade mest, snackade lite med Niklas och så. Cyklade ner till Jewels med Carson och köpte lite fika för vår picknick.

Blev upplockad av Petter och fick träffa hans familjs nya au pair Anders, från Danmark, han var trevlig.
Satte oss på en bänk och laddade upp. Efter någon timma kom oxå Lovisa och Anna, de hade varit hos frisören och blivit fina i håret, Anna hade klippt sig ganska mycket kortare, hon skulle göra en total makeover och färga det senare oxå.

Vi spelade lite football och baseball, jag och killarna. Ida kom oxå en snabbis, hade med sig en fin teckning hon gjort själv och så hade hon skrivit fint på baksidan.
Lovisa och Anna hade gjort fina saker till mig oxå, fick först höra en dikt som fick mig tro att jag skulle få nått ganska snuskigt men det var det inte, var sånna där clips så man kan göra alla bh.ar till racerback. Fick oxå ett väldigt fint kollage med massa fina bilder och ställen vi varit på, blev jätteglad.
Sen blev det lite kramkalas, kommer inte träffa Ida och Petter troligtvis innan jag åker så :( men vi bor ju ändå i samma land sa jag så ska väl försöka komma upp till lilla Sunsvall eller så får vi dra ner dem till Göteborg där resten kommer vara ;)


Fika hade vi, jag tog med Oreo's, så gott! :)

The total makeovers

Petter's familjs nya au pair, Anders

Lovisa hittade tydligen inte zoomen ;) men det är jag där borta!
Vi fick fina paket av våra fina vänner :)

Racerback och mitt fina kollage, mycket mycket internt...
Mycket fin teckning fick jag av fina Ida, hon hade skrivit fint på baksidan oxå...tack!!

 Mötte upp Tina och ungarna på bion för att se Shorts, en barnfilm men okej. Tina somnade nästan och jag med nästan ;)
Hem och hade mys med Tina, satt och snackade om allt möjligt i typ två timmar.
Sen kollade vi på en gammal film, Drop Dead Fred, allihopa i den stökiga källaren :) mysfaktor på hög nivå.

 
Drop Dead Fred - Restaurang scen, sjukt kul ;)

Puss och kram
3 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0