23/8-09 Cook out!

Hade ställt klockan på 9, kom ut och sprang runt 9.15, sprang en timma och gick 20 min, kändes bra. Hem och duschade snabbt och sen iväg med Tina för att köpa mat till min cook out.

Åkte till en ny affär som hon hittat, hade alla sorters frukter och jätte bra utbud. Vi köpte tonvis med köttfärs, 5 kg ;) massa dricka, chips och grejer.
Hem och gjorde inte så mkt, satt vid datrorn lite granna, sprang upp och ner för att kolla om hon behövde hjälp men det behövdes inte.

Vid halv fyra kom Lovisa och Anna, de var först, kalaset skulle börja klockan tre. Aaron gjorde hamburgare på grillen, Tina hade gjort sallader och så, mycket gott och trevligt var det med.
Kati kom oxå, Rod och Leta, Tinas systrar med respektive, riktigt kul att det ställde till med ett sådant kalas för mig.


Ungarna var mestadels här..

Spelade ett kul spel, typ som kubb fast med ärtpåsar, jag ägde på det...

Josh, Sarah's pojkvän..

Tina bestämde sig för att go a little crazy...

The sisters, Tina, Jenny och Sarah

Min goa värdmamma och Snickers..

Min avskedspresent till familjen..

Spänning på hög nivå...
De blev jätteglada och Tina grät...


Kalaset avslutades vid sju, då åkte vi hem till Lovisa för att chilla lite. Spelade lite brännboll, var rätt kul, blev mörkt typ med en gång men, jag och Anna vann i allafall. Sen kom det massa äckliga myggor och Kati klagade så mycket så vi gick in och väntade på dansken som skulle komma vid åtta, han dök dock inte upp förrän vid nio och då var vi typ as trötta så vi åkte typ vid tio.

Cole, Carson och Tina var vakna när jag kom hem, Cole hade precis blivit FB medlem och satt och spelade Farmville, helt into it ;) roligt!!

I mon skall vi upp tidigt för att se när Aideen går första dagen i skolan, skall bli kul!!  Så blir att vila huvet på kudden nu.

Puss och kram
2 dagar kvar!!


Kommentarer
Postat av: Phia

Gulligt av dig syster! kul att dom gillade boken :)

2009-08-24 @ 22:00:13
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0