2/7-09 24 days!


Kan man annat än älska...saknar dessa människor!! ♥ Och massa fler.....
(Förlåt Julia, men alla vet att du är söt ändå) :)

Dagen fortskred i lugnt tempo. Gjorde egentligen ingeting, frukost vid typ halv två, då Aaron och barnen åkt ut på utflykt. Förtärde maten framför datorn medan jag pratade med Niklas, det var egentligen det enda jag gjorde fram till klockan fem då han kände att det var dags att sova lite....

Aarons dotter Megan kom över och åt middag med oss, blev hamburgare på grillen, mycket gott, hade lite trevligt vid matbordet oxå, pratade om skador som folk hade ådragit sig och så, Cole stod för det mesta snacket, han är ju så himla klumpig av sig. Han hade fått en strort rivsår på näsan, den var dock Aaron skyldig, det var nått med popcorn inblandat, lyssnade inte så mycket ;)

Lånade bilen och åkte hem till Ida, var supernöjd att jag hittade dit helt själv. Dock var de inte hemma när jag kom dit, de var vid affären,  så jag gick och mötte dem. Sen visade Ida mig deras lilla hus och alla barnen ville ha uppmärksamhet såklart, man börjar ju bli van vid alla småbarn, tragiskt nog ;) nejdå!

Sen kollade vi en film om Andra Världskriget lite, The boy in the striped pajamas, hette den. Trodde att den skulle vara mer tragisk än vad den var, men den var rätt söt på sina ställen och bra faktiskt.
Fick tanka när på hemvägen, var super nervös för att få bensinstopp, lampan hade börjat lysa innan jag kom fram till Ida så, men det gick bra. Hade dock världens segaste person innan mig som skulle betala en flaska vatten med mynt, sen började han argumentera med kassörsken, som för övrigt hade syrgasslang på sig, lite mystiskt. Sen skulle gubben oxå ha en trisslott, ville ha nummer 8 men den kostade $2 men han ville ha ett spel för $1 men han verkade inte fatta att han inte kunde välja nr 8 då, gah!! Blir ju trött på sånt.

Kom hem helskinnad i allafall, sa hej till Cole, tog en macka och hoppade i säng!! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0