31/7-09 Last day of july

Skulle åkt till den där airshowen i Wisconsin, men Aaron hade inte lämnat den stora bilen som vi skulle låna så vi kunde inte åka, rätt skönt ändå för det skulle tydligen ta typ 4 timmar att åka dit så.
Gjorde inte så mycket alls, gick ut med hunden. Snackade en kortis med Sophia medan Tina och Carson var och handlade mat. Var riktigt mysigt, tyvärr blev det inte så länge för hennes internet krånglade men alltid något!

Cyklade till poolen med Cole då Tina och Carson åkte iväg igen på fler ärenden. Var lite molningt men jag kom på att det var rätt skönt ändå för det blir ju så varmt, och orka bada liksom ;)
Var där till typ halv 6, träffade Monique där oxå, kanske ska på drive-in-bio i mon, hade vart kul, måste bara fixa bil eller skjuts dit.

Hem och duschade och käkade spaghetti. Jag och Cole började kolla på Oceans 12, kollade dock inte klart för jag åkte till Deer Park och köpte en bok till Monique, råkade vattenskada hennes. Svängde in på Bath&Body Works oxå och köpte hudkrämer att ta hem. Kollade snabbt på AE och PacSun oxå men orkade inte kolla så noga, en snabbis på Old Navy oxå efter en munkjacka men hittade ingen fin.

Poppade popcorn och kröp upp i sängen och kollade på Step Brothers, stört film!!

Har hört att Inga From Sweden är sveriges nya sommarplåga, jösses, skämmer ju ut Sverige, känns skönt att slippa vara hemma och höra den, se till att den är slutspelad när jag kommer hem, tack! :)
En annan bra låt som gärna får fortsätta spelas är ju, Black Eyed Peas - Gotta Feeling.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: julia

haha step brothers är stört bra! är nog världens roligaste :D

ja erkänn! fast det kanske var lite extremt med verkligen alla som dansade in i kyrkan, men riktigt kul om nått hände.



ja det var rätt många, men riktigt kul! sällskapet och allt. ja jag tyckte också, men men. den var läskig också ;)



puss

2009-08-01 @ 20:36:19
URL: http://juliath.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jadu frågorna har börjat komma in lite här och var sedan min blogg och au pair berättelse publicerades på sts.se :) Men absolut, måste träffa dig också! Jag lär inte flytta upp till sthlm direkt så vi kommer ha tid, nära och bra till kungälv :) Inte långt kvar nu.. hur känns det? Jag räknar dagarna :P

2009-08-02 @ 02:41:19
URL: http://sannasiljander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0