3/8-09 Vi hade tydligen 27 grader varmt...


GRATTIS AISHA!!
Idag fyller världens bästa Alicia 16 år!! Massa Grattis till henne ♥

Sova med öronproppar is the best, tror vi hade världens storm i natt, för när jag var ute med hunden i vanlig ordning så såg jag en stor gren som brutits av. Denna grenen fick dock inte ligga där allt för länge, städades upp rätt snabbt.

Gjorde inte så mycket, Cole gick till Zac och Carson lekte med Eden. Satt vid datorn större delen av dagen. Gjorde lite grilled cheese till ungarna.
Skrev mail till mamma och pappa och snackade med Niklas på skype och en del andra på msn.

Aaron kom hem vid fyra, han stack ner och tränade i källaren och jag stack ut och sprang. Rådfrågade syrran först om det var för varmt med 27 grader. Vi kom fram till att vill  man vara fin får man lida pin.
Gick bra ändå, var lite blåsigt så det var helt okej. Kände mig nöjd och belåten efteråt.

Skulle gjort kyckling till middag men Aaron hittade inte den när jag var uppe och duschade, hade ställt den i micron, som vi brukar göra hemma när  något ska tinas upp, så vi åt sandwiches istället, gott det med. Får göra nått med kycklingen i mon istället.

Pratade lite med Marie om ditt och datt, mest om våra resor hem, vi kom fram till att vi längtar :) Sen cyklade jag till biblioteket, skulle skriva ut kollagen till min Any can cook Swedish, men hann bara skriva ut en, då det stängde.

Var för varmt på mitt rum så jag flydde ner i källaren och kollade på Jurrasic Park, fick company av Cole som satt och berättade om hela filmen i princip, jag gjorde den, nicka och se glad ut :)

Puss och kram
Tre veckor och en dag kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0