4/8-09 Tre veckor!!

Den gamla goda tiden, då man fick plats i diskhon ;)

Jösses, vilken morgon....
Vaknade klockan 4.30 av att det var himla kallt. Sen knackade Aaron på dörren vid 5 och sa att Tina behövde bli hämtad kl 6.30, jaha tänkte jag, kul.
Kunde inte somna om, hade för mycket tankar snurrande i huvudet. Somnade om lite innan klockan ringde kl 6.10. Upp och fixade lite och åkte mot O´hare. Nästan framme så ringer Tina och säger att jag inte behövde hämta henne för hon skulle jobba mer, så jag skulel vända.

Behövde dock tanka så fick köra in på en annan väg, sen kom jag knappt därifrån, körde åt fel håll och grejer. När jag tillslut kom på rätt väg så var det ju rött i varenda korsning, finns en del i USA.
Kom hem vid 8, la mig och sov, vaknade av att hunden skällde 8.40, tog ut honom lite snabbt i pyjamansen. Upp och sov lite till, till 10.
Det var min morgon = jobbig!

Resten av dagen flöt på ganska snabbt, gjorde inte så mycket. Städa ordning i Cole lådor och dammsög och dammade. Carson lekte med Eden i källaren, med dockor, var riktigt kul att lyssna på dem, gjorde ju precis så själv när man var liten, skillnaden var väl bara att man pratade låtsas engelska ;)

Lagade mat, himla stolt över mig själv. Gjorde typ skinksås fast med kyckling som jag hade stekt innan, och spaghetti till det. Flickorna vågade inte smaka men Cole gjorde det och han tyckte det var gott, det tyckte jag med.
Körde Cole till gitarren, kollade på Mall Cop med Carson, tills Eden kom igen och de lekte. Hämtade Cole igen och inväntade Tina och Aaron som var ute på ärenden. De kom hem vid 7.30, då stack jag till Lake Zurich för att träffa, Anna, Ida, Petter och Lovisa på lite fika och tjöt.

Anna hade köpt små söta cupcakes och Ida hade gjort en äppelkaka, brännd i botten men den var god ändå ;) Satt och tjötade där till 9, då var alla trötta så då åkte vi hem.
Nu har jag lagt upp CV och grejer på Manpower, så nu väntar jag bara på att mitt drömjobb ska dyka upp, får väl hålla tummarna att det blir något bra... :)

Puss och kram
Som sagt, 3 veckor kvar gott folk!!

Åker på camping i morgon eftermiddag, men tar med mig min lilla kamera så det blir berättelse i bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0