5/8-09 Chill!

Resten av dagen var himla chill faktiskt. Carson kom hem och tog med sig Hailey hem.
Satt och msnade lite med Henke och Elin. Sen blev det lite skypande med Niklas som skulle fånga en liten mus i köket, var minst sagt underhållande ;)

Sen ville Caroline prata så jag dissade Niklas. Känns fortfarande helt konstigt att hon sitter hemma i Kungälv liksom och jag fortfarande är här...

Aaron kom hem och åkte och handlade snacks och grejer till campingen. Blev frozen pizza och rester från igår till middag. Chillade med lite Bridget Jones och sen en promenad, skönt!

Var för varmt i mitt rum så jag paxade källaren, nice and cold :)

Måste försöka somna i tid idag då vi ska upp klockan 6 i morgon för att käka frukost ute och sen åka norrut mot Devils Lake....

See you all later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0