5/8-09 Tredje gången gillt kan man ju hoppas!

Skulle vara duktig och gå ut och springa innan alla i huset vaknade...gick super. Massa hundar som skällde på mig dock, usch vad jag är trött på hundar som skäller. Ska bli skönt att slippa sen ;)

Så händer det...igen...när jag minst anar det..jag snubblar och faller, på samma knä som första gången....
Fattar inte vad jag håller på med, som Carson sa när jag kom hem , "Jen, are you okay?" Man kan ju fråga sig detta.

Som tur var blev det inte så illa som första gången, mer skrubbsår, så det blir nog inget ärr förhoppningsvis....


Aje!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men lilla vännen, varför detta?! Hur är det med dig nu?! Gör det ont?! Kramar

2009-08-05 @ 19:05:14
Postat av: Anonym

Men Jenniieeee, hur klumpig är du då?! haha jag kan se dig ramla, och kan se hur carson står där och ser lagom ball ut ;) (hoppas du inte har för ont) pusss

2009-08-05 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0