8/8-09

Vaknade vid nio och tyckte att det var dags att sticka ut och springa. Startade datorn för att se på dagen temperatur, insåg när jag jämförde vädret på min dator och när jag kollade ut att jag bytt stad, kollade på vädret från Göteborg och inte Barrington, opps! :)

Anyway, off I went. Sprang en halvtimma, fort som bara den gick det, stod upp hela tiden. Satt vid datorn och så. Pratade med Ellinor på msn och camade med henne, var mysigt. Hon lurade mig med att hon inte skulle komma till flygplatsen och möta upp mig, gick på det...

Pratade med mamma, efter mycket om och men, i typ 1.5 timma, var mysigt, kan inte fatta att jag om 17 dagar sitter där hon satt....

Familjen åkte på ett överraskningsparty och Tina åkte och jobbade så jag var ensam hemma. Bjöd över Lovisa och Anna men det var fruktansvärt sega, kom inte förrän typ 19.30 så innan det gjorde jag en väldigt god paj, improvicerade bra mycket, men de gillade den.

Cyklade till biblioteket oxå och skrev ut mina små kollage till min kokbok/fotoalbum som jag ska ge The Meeke family när jag åker härifrån. Blev mycket bra faktiskt, precis så jag hade tänkt att det skulle bli.

Vi käkade och satt och pratade om minnen, inte så himla fräscha samtalsämnen men vi hade kul åt dem iallafall. Sen gick vi upp på mitt rum och de hade kul på min bekostnad..... :)

Nu sitter jag och ska kolla på Mall Cop på en as grym sida som Ellinor hittade, moviestream, Cole sitter och spelar tv-spel, han fick ett exbox av sin mosters man, schyst!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0