9/8-09 Great America!

Vaknade vid halv nio, tänkte gå ut och springa men fick förfrågan av Aaron om jag ville med dem till Six Flags istället. Hade ändå inga planer för dagen och Lovisa och Anna skulle iväg så jag tänkte varför inte.


Familjen Meeke's gamla hus i Wauconda...

Kom dit vid 11, var galet varmt typ 32 grader, blåste lite, varmt dock, men lite fläkt ändå. Vi gick till vattenparken som de har där oxå, var kö för att komma in där, galet.
Sprang runt där som ett barn igen, var i vågpoolen, åkte lite vanliga rutchbanor med Cole, grymt kul.


Six Flags (The Ragning Bull i bakgrunden)

I kön in till the Waterpark, sjukt varmt..typ 33 grader..:S

Cole och the Waterpark

Aaron, Carson och Cole på beachen

Det var ett band där som spelade, mest cover låtar...helt okej!

Käkade en sallad, var ganska greasy men funkade. Sen åkte jag och Carson lite rutchbanor där man skulle ha sånna där ringar, kul det med.

Vi tröttnade på vatten vid typ 4, bytte om och drog oss mot de riktiga ridesen :) Åkte The Demon sen ställde vi oss i kö för att åka The American Eagle, när vi var nästan där så började det regna lite granna. Då helt plötsligt så stängde de av riden, för lite regn, så vi fick stå där i typ 15 min extra eller nått, löjligt.
Sen visade det sig att Carson var så kissenödig att hon inte kunde hålla sig under turen så hon och Aaron fick gå ur kön för att gå på toa ;)


I kön till The Demon

Six Flags

Carson ville testa sin balans..

Inte så himla lätt kan jag tänka mig..

Aaron skrattade...:)

Annan vinkel..

Jag och Carson precis innan vi ska åka iväg på The Whizzer

Åkte The Whizzer, en riktigt gammal klassiker. Carson och Rod åkte en sån där snurrgrej som jag inte klarar, så jag och Aaron satt och kollade på folk, så himla kul.
Mötte upp Cole som gått iväg med några kompisar som vi var där med, han ville åka Raging Bull så jag stod i kö med honom i typ 1.5 timma, om inte mer, fattar inte hur vi pallade, men åkte gjorde vi och han var helt till sig, tjötade hela vägen hem om hur vår bild såg ut och allt :)

Kom hem vid elva, trötta och ont i huvudet, dock inte så hungrig, som man borde vara, för vi åt inget efter två, det är nått med Six Flags och hunger :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0