10/2-09 Good Shepherd Hospital!

Mådde bättre idag så pallrade mig upp klockan 8.30 och hoppade in i duschen, en välbehövd sådan (sorry) ;)
Käkade två knäckemackor med honung, svårt med frukost när man inte får äta mejeriprodukter liksom. Monique kom och hämtade mig halv tio så åkte vi till Good Shepherd Hospital för att "lämna" björnarna vi gjorde på Build a Bear till barnen. Fick dock bara träffa några sjuksköterskor och ta lite kort, men men.

Good Shepherd Hospital
Monique, jag, sjuksköterskor, Fabi och massa björnar

Hem och gjorde lite lunch, fick bli stekt ägg och massa broccoli, säkert svinbra. Sen plockade jag i ordning efter barnen, otroligt hur mycket de hinner stöka ner på en helg :S

La mig i soffan och kollade på O.C och hade det allmänt gött. Aaron åkte till jobbet och sen ringde Evelina så vi tjötade ett bra tag innan barnen kom hem och vi fick lägga på.
Hjälpte Cars med läxa och hennes Valentineskort med klubba. Jösses, det är verkligen så mycket större här än hemma.

Gjorde inte så mycket mer, Cole stack till Zac och Cars gick ut en stund, mådde fortfarande lite illa så passade på den.
Hjälpte henne att skriva brev till Madde, äntligen, hon ville verkligen inte så fick hjälpa henne en hel del. Blev köttbullar och macaroner till middag, mumsigt.
Slappade framför tv.n och sen en promenad på 40 min, kändes som det behövdes, barnen var allt för speedade.

Plockade ut en outfit med Carson, hon har crazy day i mon i skolan, tänkte först bara mixa färger, men det slutade med att hon skall vara hiphoppare istället, as grym blev hon!

Tjolahopp!



Lite nostagli bara! :D enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0