11/2-09 Crazy day!

Aaron jobbade över en massa i natt så jag fick gå upp med ungarna. Gick super, Carson hade ju Crazy day idag så hon klädde sig i sina hipp hoppar kläder, tror inte hon följde det helt ut dock, hon sa att hon skulle ta på det mesta i skolan, well well.
Gick och la mig igen efter de gått, super skönt, hade ju inte riktigt räknat med att få jobba på morgonen så la mig ju inte överdrivet tidigt. Vaknade inte förrän 11.20 när Amanda ringde, himla tur att hon gjorde det, vet inte hur länge jag hade sovit annars.

Aaron åkte iväg med min bil till verkstaden, åkte till banken och kollade hur mkt pengar jag hade kvar, förvånandsvärt mycket, gött. Sen till posten och köpa frimärken. Blev förvånad när Aaron var hemma när jag kom hem, det gick tydligen fort på verkstan, ingen innan honom, himla bra, så nu är min bil fixad, yey!! :D

Gjorde inte mycket, ett försök till att göras mammas GI müsli, vilket väl gick sådär, ska smaka på den i morgon.
Chillade mest, barnen gjorde sitt, läxor och så. Gjorde bakpotatis och en svingod röra till, barnen ville inte ha den, men desto mer till mig då :D
Festade till det med chokladbollar till efterrätt, dem gillar de, Cole sa det, "du måste lära mig att göra dem innan du åker hem", ska vi nog kunna ordna.

GI musli bakpotatis Chokladbollar


Tina kom hem så hon och Carson parkerade sig i Röda rummet och kollade på nått, Cole kollade Knight Rider, inte mitt favvoprogram direkt men jag satt i soffan och kollade på O.C istället. Carson kom och ville kolla men jag skickade in henne till Tina, känns dumt att de är med mig när hon är hemma liksom.

I mon är jag ledig, men ska nog med dem till Tinas mamma, skall fira Tina, har inte vart hemma hos henne och det var ett tag sen jag träffade dem så, eller så kanske jag kollade om Madde och Eric ska till Ida om inte hon jobbar.
Ska nog gymma i mon i alla fall, för er som vill skriva ner det!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0