1/2-09 Himla skit....

Vaknade vid elva, hade ett missat samtal och två sms. Amanda ringde igen och sa att det hade blivit ändrade planer och att de skulle försöka ta tåget 11.30, vilket betydde att Jennie fick skynda sig en hel del, var nere vid stationen vid 11.25, men det var inga människor där, hmm. Kollade upp listan och självklart gick tåget 11.18, tröttsamt.
Kollade upp att nästa skulle gå 12.25 så jag gick till Beagels och köpte en macka med ägg, ost och bacon, mycket god faktiskt. Satte mig ner och käkade den, sen gick jag runt lite och försökte få tiden att gå i princip.

Frukost!
Frukost i form av banan och en Beagle, med ägg, ost och bacon, mycket god!

12.25 var stationen förtfarande tom, kom på då att jag kollat på lördag och inte söndag och självklart så gick inget tåg 12.25 på söndagar :@ hur trött blir man inte då då.
Så traska hem igen....

Nu skall jag gå och göra ett nytt försök, vara i tid.



Dagens:

The United States has 5% of the world's population, but 25% of the world's prison population!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0